Vraagteken

Voor meer informatie, maak gebruik van onderstaand contactformulier




    Omgaan met lastige en/of agressieve klanten

    Medewerkers binnen welke setting dan ook kunnen tijdens hun werk geconfronteerd worden met lastige en/of agressieve personen.

    Vanuit onze gedachte met als prioriteit veiligheid, nemen wij de deelnemer mee tijdens de training omgaan met lastige en/of agressieve klanten om vanuit het perspectief preventief, de-escalerend en professioneel op te treden tijdens lastige situaties.

    Na afloop van de training:

    1. Kan de deelnemer zijn eigen grenzen herkennen en erkennen.
    2. Weet de deelnemer de verschillende vormen van verbale agressie te herkennen.
    3. Kan de deelnemer zijn interventies inzetten volgens het keuzemodel.
    4. Weet de cursist een houding en positie in te nemen welke passend is bij de situatie.

    Onderwerpen die aan bod komen:

    • Agressiepiramide
    • Factoren van invloed op agressie
    • Houding
    • Keuzemodel
    • Soorten agressie
    • Beleid/protocol 

    Duur:

    In overleg op maat gemaakt.